Καλησπέρα…

Καλησπέρα και καλή αρχή να έχουμε (κυρίως βέβαια εσείς που θα διαβάζεται τα κείμενα μου).

Μέχρι πρόσφατα φοβόμουν να δημιουργήσω ένα δικό blog μια και θεωρούσα τον εαυτό μου σκράπα στην έκθεση ιδεών. Τώρα όμως που τελείωσα το γράψιμο μια διπλωματικής 18000 λέξεων είπα στον εαυτό μου ότι δεν θα είναι τόσο δύσκολο να γράφεις μικρά κειμενάκια και  μάλιστα στο πρώτο ενικό κάτι που μου είχε απαγορεύσει η επιβλέπων καθηγήτρια να κάνω στη διπλωματική.  Και εδώ έρχεται η πρώτη ερώτηση που θέλω να θέσω στον αναγνώστη (τι; νόμιζες ότι δεν θα συμμετέχεις στο όλο εγχείρημα; όχι αγαπητέ, ο σκοπός μου είναι να παίξεις ενεργό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια): Γιατί οι ερευνητές δεν γράφουν σε πρώτο ενικό ή πρώτο πληθυντικό; Ποίος έχει πει ότι ένα κείμενο γραμμένο απρόσωπα είναι πιο επίσημο και γιατί και οι αναγνώστες συμφωνούν με αυτή την άποψη;

Τί θα έχει όμως αυτό το blog;

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ακόμα. Δεν ξέρω αν θέλω απλώς να γράφω προσωπικές εμπειρίες ή να κάνω γενικά σχόλια πάνω σε θέματα της καθημερινότητας. Στην αρχή λέω να γράφω ότι θέλω και αν βρω αυτό που με εκφράζει να το ακολουθήσω.

Αυτά για αρχή, πάω τώρα να πιω ένα-δυο ποτά με το πουλέν μου.

Καληνύχτα και ελπίζω να τα πούμε ξανά σύντομα…

Α! ξέχασα να πω ότι κάθε ποστ θα συνοδεύεται και με την μουσική που ακουγόταν όταν γράφτηκε.  Έτσι σήμερα άκουγα liam finn. Μου είχαν πει ότι είναι καλοί αλλά όχι και τόσο. Αυτό το τραγούδι τα σπάει:

About chriszah

Ένας επαναστάτης του αυτονόητου. Προσπαθώ να μιλήσω οικονομικά σε μια χώρα γεμάτη "οικονομολόγους"... Στη φωτογραφία είναι το γιοφύρι της Άρτας. Δείτε όλα τα άρθρα του/της chriszah

One response to “Καλησπέρα…

Σχολιάστε

