The influence of online social networks on consumer behaviour, short 2013 edition

Καλησπέρα!

Μες στη βδομάδα ανακάλυψα 2 εξαιρετικά infographic (πηγή1, πηγή2) για το πως επηρεάζουν τώρα, 2 χρόνια μετά την δικιά μου έρευνα (2 χρόνια στα new media είναι τεράστιος χρόνος, απλά σκεφτείτε ότι 2 χρόνια πριν δεν ξέραμε τι είναι το instagram και το foursquare), τα κοινωνικά δίκτυα. 2 στατιστικά στοιχεία αξίζουν την προσοχή σας. Στο 1ο infographic το ποσοστό 81% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επηρεάζεται άμεσα από τα ποστ φίλων τους για μια αγορά ενός προϊόντος και στο 2ο το ποσοστό 67% των ενήλικων χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποιούν, λίγο ή πολύ, το facebook! Απίστευτο νούμερο! Για να μην κουράζω άλλο, ρίχτε μια προσεκτική ματιά στα 2 infographic, έχουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να πουν…

Πίνακας 1

Πάτα πάνω να το δεις όλο!

Πάτα πάνω να το δεις μεγάλο!

Πίνακας 2

Το ίδιο

Το ίδιο

Με λίγα λόγια τα online social networks όπως τα λέγαμε παλιά, ήρθανε για να μείνουν και να μας αλλάζουν καθημερινά σχεδόν τον τρόπου που αλληλεπιδρούμε με τους ανθρώπους.

Για τραγούδι διάλεξα κάτι κλασσικό. Pixies και where is my mind (σίγουρα αλλού). Αφιερωμένο και στους ίδιους τους Pixies που προφανώς όταν έγραφαν τον τελευταίο δίσκο τους μόνο εκεί που έπρεπε να ήταν το μυαλό δεν ήταν…

Advertisements

About chriszah

Ένας επαναστάτης του αυτονόητου. Προσπαθώ να μιλήσω οικονομικά σε μια χώρα γεμάτη "οικονομολόγους"... Στη φωτογραφία είναι το γιοφύρι της Άρτας. Δείτε όλα τα άρθρα του/της chriszah

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: